4/1-2015

Gick upp ur sängen, tog min medicin med ett glas vatten, gick på toa, ställde mig på vågen som visade 52,8 och drack sedan en kopp kaffe och tog en cigg. Fick gå och lägga mig igen en stund eftersom jag kände mig svag i kroppen. Har gått upp igen och fixat en till kopp kaffe och gjort iordning havregrynsgröt med kanel. Gott. Behöver äta. Det är bara så svårt att veta hur lite/mycket. 
Idag måste jag städa hos min lilla kanin, åka till stan för att köpa powerkings och bleka håret samt duscha. Känns jobbigt fastän det egentligen inte är det. Jag är lat och deprimerad. Fast i mitt fall kanske det är samma sak? Jag vet inte. 
 
I want to be skinny like her. I want to be dressed like her. I want to be pretty like her.
 
Nathalie
2015-01-04 @ 21:40:14
URL: http://h0minem.blogspot.com

Finaste Hannah.. åh ena sidan kan jag (min ÄS) inte sluta bli avundsjuk på vikten. Å andra sidan vill jag inte att du ska ha det så här, du förtjänar att må bra och bli frisk. Styrkekramar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pastelpinkdreams

Matspöken och monster

RSS 2.0