En ganska vanlig men helt okej tisdag.

Vaknade en haltimme efter väckarklocken ringt, jag åt frukost, gjorde mig iordning och packade ner en matlåda(ska visa bild på min fina matlåda sen!). Tog bussen till skolan för att göra nationella prov i svenska som jag har kvar sen 1:a året av gymnasiet. Ångest över att jag ligger så långt efter... Hoppas seriöst att jag får godkänt, annars blir jag besviken. Förhoppningsvis får jag reda på resultatet nästa vecka.
Köpte giftpinnar och en Vitamin Well stevia efter min korta skoldag, sen promenerade jag vidare till fontänhuset. Brukar inte vara där på tisdagar, men jag stannade hemma igår när jag skulle varit där, så kände att jag behövde gå dit. Åt min lunch jag packat ner trots att jag egentligen kände för att slänga den, sen satt jag och ritade en stund innan jag gick hem till min älsk. Tyvärr va min prins "M" en aning förkyld. Stackare. Ganska säker att han smittat mig, blev snuvig på bussresan hem och nu kan jag inte andas genom ena näsborren. Inte så värst kul, men det känns onödigt att klaga. Jag klagar ju på i princip allt annat. 
Nämnde jag att jag brände tungan när jag åt soppa innan?  *tröstar mig med cigg & te*
 
Nathalie
2014-10-08 @ 11:06:37
URL: http://h0minem.blogspot.com

Bra att du åt lunchen. < 3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pastelpinkdreams

Matspöken och monster

RSS 2.0