Prat och pepparmynta

Det blev lite svårare att uppdatera här igår eftersom min boyfriend va här igår. Nu är jag själv, vilket känns lite ovanligt men jag har inte något emot att vara osocial. Jag va ju aldrig med människor förr, så ja. Nu får jag tid att vandra runt i mina egna tankar om planera morgondagens måltider i lugn och ro. Saknar dock min pojk M väldigt väldigt mycket. I love him very much yes. ^^
 
Jag dricker te med pepparmynta just nu. Längesen jag gjorde det, men det funkade alltid mot mina cravings så varför inte köra på det nu. Det är ju himla gott och fräscht att dricka dessutom. Det är nog det enda téet jag inte har nån soyamjölk/stevia i. Alldeles utmärkt att ha som det är. Testa mintte om ni har problem med gottesug på kvällarna. Jättebra när man är förskyld också. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pastelpinkdreams

Matspöken och monster

RSS 2.0