Time for weekend! //Happy girl

Hello. Efter min fina frukost igår, kom hetsen och förstörde det. Macka, efter macka, smör, sylt, jordnötsmör, glass med hallon, kolasås m.m. Pinsamt. Äcklades av det jag gjort och försökte spy, men "lyckades" inte. Rökte bort ångesten och sen fick jag sällskap av min kompis som fick mig på lite bättre humör. Nu har jag haft en bra dag iaf, varit på fontänhuset under förmiddan. Bakade till deras café och diskade lite. Sen gick jag och handlade powerkings och något att äta. Träffade min pojk som bjöd mig på kaffe och sen åkte jag hem. Nyss ätit en "normal portion" av Falafel, bulgur och paprika. Ångest för varje jävla tugga av nån anledning, men jag fick i mig allt och dukade av och har behållt maten. Bravo säger det sunda förnuftet, Usch säger äs. Messed up mind. Hoppas jag fortsätter vara glad nu när jag har ett par vänner som ska sova över, vill inte förstöra för dom. Sen är det ju rätt trevligt att vara glad. Bara en ovan känsla, that's all.
 
 
Nathalie
2014-10-17 @ 18:57:44
URL: http://h0minem.blogspot.com

Styrkekramar, du är så duktig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pastelpinkdreams

Matspöken och monster

RSS 2.0