What's wrong with me?

Haft en superbra dag idag(fast nej, igår?) om man räknar bort morgonen när jag va deppig över allt o inget. Fikat med min pojkvän och ett par kompisar på ett café, sen följde min älskade med  mig hem och träffade min farmor och farfar. Åt en god kvällsmat bestående av quornbitar, fullkornscouscous och paprika m.m. Myste och gosades och mådde überbra. Vad hände sen? My darling "M" somnade, men tyvärr inte jag. Testade att gå på toa och dricka vatten, men kunde inte somna. Rökte ett par cigg, men kunde fortfarande inte somna, så satte på  lite lugn musik och loggade in på tumblr. Bästa tidsfördrivet. Jag väntar på att alla ska vakna. *Djup suck* Skitkul. Vad är det med min hjärna just nu?? Vad är det för fel på mig? Varför är allt knas?
 
me: "I WANT TO SLEEP!"
my brain:
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pastelpinkdreams

Matspöken och monster

RSS 2.0