2/1-2015

Godmorgon Godeftermiddag mina fina! Ligger i sängen bredvid min älskling som sover. Vaknade av en jättesjuk dröm. Jag kunde inte somna om så gick upp och drack ett glas vatten, rökte en cigg och fixade en kopp kaffe för att få fart på magen. Kaffe + cigg gör mirakel för min mage när jag känner mig uppblåst och inte kan gå på toa. Too much info? Heh... Förlåt.
Just nu kollar jag thinspo på tumblr, läser lite bloggar och lyssnar på Lilla Lovis. Vet inte vad som händer idag, ska nog mest ta det lugnt. Vill fasta men det brukar sluta illa för mig, så jag ska försöka tvinga i mig små måltider och hålla kaloriintaget lågt. Orkar verkligen inte med någon ångest idag så det måste va såhär.  
Ha det fint så hörs vi!  /Hannah
Tänk när jag har så här fina ben...
 
Nathalie
2015-01-02 @ 15:50:42
URL: http://h0minem.blogspot.com

Kram, snälla svält inte. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pastelpinkdreams

Matspöken och monster

RSS 2.0