-

Vaknade okej tid idag, kl 8(men gick inte upp förrän halv nio). Gick på toa och ställde mig sedan på vågen som visade 51,2. Mindre än sist. Tog min medicin + en vitamin. Åt gröt och drack en kopp kaffe, duschade, fixade mig osv. Segade så mycket att jag nästan missade bussen, men jag hann för att jag sprang. Gick till fontänhuset och åt min lunch jag hade packat med mig innan jag satte igång med att baka till caféet. Rökte ciggaretter, drack äckligt te(glömde ta med mig) och försökte mitt bästa att prata med några av medlemmarna. Det va ganska trevligt. Sista timman hade jag dock supermegatråkigt och gjorde typ ingenting. När min älskling slutat skolan mötte jag upp honom och så gick vi till coop. Fick en cola zero och så gick vi hem till honom. Spelade och mumsade på frukt, sen va det dags för mig att åka hem med bussen igen. Åt en portion av mammas vegetariska soppa till kvällsmat och nu dricker jag te ur min fancy mustasch-mugg. Ska typ ta det lugnt och bara dricka te ikväll. Inte äta eller hetsa. Bara ta det lugnt. 
 
j
2015-01-20 @ 16:20:16

Ditt hår är så fint!!

Svar: Tack!
Ednos/Hannah

FrökenTV, bloggen om tv och film
2015-01-20 @ 21:34:07
URL: http://efji.blogg.se/

älskar muggen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pastelpinkdreams

Matspöken och monster

RSS 2.0