Misstag och babbel

Vaknade efter 12 nån gång idag av att mamma ringde från jobbet och påminde mig om att gå upp och ta min medicin, så gjorde det och gick och la mig igen. Kunde inte somna för varenda kroppsdel värkte så jag gick upp och tog min temperatur. Visade sig att jag har feber och hade antagligen det igårnatt också för mådde riktigt kasst. Tagit en ipren som hjälpt lite. Känns nästan som att detta är mitt straff för att jag va svag och åt choklad, chips och godis igår efter kvällsmaten. "Äs-karma" eller något. Usch jag hatar det här. Jag hatar att vara sjuk och jag är så besviken och arg på att jag inte lät bli allt skräp igår. Varför åt jag allt det där!?? Blä.
Idag har jag inte fått i mig mycket mer än te och smoothie, men det är inte så konstigt att aptiten förändras när man är sjuk. Här sitter jag i sängen och försöker se den ljusa sidan med att vara sjuk. Kan skylla att jag är sjuk när jag inte vill ha kvällsmat. Perfekt. Ska lyssna på chill musik bara och mamma håller på att göra te. Det blir nog bra... 
 
 
Nathalie
2015-01-07 @ 17:49:08
URL: http://h0minem.blogspot.com

Krya!


Och nej ingen äs-karma. Du får äta. <3

Svar: mm tack.<3 Du får också äta...
Ednos/Hannah




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pastelpinkdreams

Matspöken och monster

RSS 2.0