pink & pale

Efter en lång sitta-hemma-dag med massa kaffe, cigg och spelande tänkte jag följa med min älskling in till stan. Kommer då på när vi är på väg till bussen att jag inte har med mig nått busskort. Planerna bortblåsta. Ingen bussresa till stan, inget inköp av powerking och inget mysande hemma hos älskling. Nåja, stötte på min kompis påväg hem när han åkt hem och tog en cigg + en kopp te med henne. Mysigt, men hon skulle plugga så jag gick hem igen. Kände att jag behövde få i mig nått i form av mat men typ allt ger mig ångest förutom smoothies så det blev ännu en rosa smoothie och en knäckemacka med gurka och örtsalt. Fancy och kalorisnålt, yep. Vet att man behöver mer, men alternativet va att strunta i mat helt så... Ja. Suddig bild på mitt kvällsmål:
 
En halvkass bild på ofräscha Hannah bara för att. Hej. Jag är blek och orkar inte le. Hejdå.
 
Nathalie
2015-01-03 @ 22:13:13
URL: http://h0minem.blogspot.com

Jag är stolt över dig som åt trots att det kändes jobbigt. Hoppas det går bättre imorgon. Kram. <3

Svar: tack bästa du<3
Ednos/Hannah




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pastelpinkdreams

Matspöken och monster

RSS 2.0