Vågade inte väga

Hej hej. Skulle egentligen ha vägt mig imorse, hade ju bestämtatt väga mig varje fredag. Kom på idag att det va en dum idé då mamma oftast är hemma då. Får ta och flytta invägningsdagen till torsdag. Vågar inte riskera att nån ser att jag väger mig och håller ögonen på mig för att se till att jag äter massa. Vill inte skapa oro och få mina föräldrar att ringa ätstörningskliniken. Får jag möjlighet gör jag det imorgon, annars får jag vänta till nästa torsdag med vägningen helt enkelt. Asjobbigt för jag har inte så bra tålamod. Måste veta så snart som möjligt typ. Hoppas bara inte jag gått upp, för jag har ätit mycket mindre fett senaste tiden och har haft fler bra "matdagar" än dåliga till skillnad från innan nyår. Dessutom kan man skympta mina höftben under allt fett på morgonen innan frukost. Det har jag inte kunnat göra på ca ett år. Saknat det. Men det räcker inte. Måste se mer ben och mindre fett. Vågen ska visa minus. Jag ska va supersmal. 
 
 
Nathalie
2015-01-10 @ 11:51:08
URL: http://h0minem.blogspot.com

Förstår rädslan med att väga sig. Jag har gjort det i flera dagar i sträck nu trots att jag skulle vänta till måndag. Blir bara att jag ser att jag har chansen för mamma är ute med hunden/står på balkongen. Ugh...

Du förtjänar dock bättre än det här. Kram.

Nathalie
2015-01-12 @ 17:28:20
URL: http://h0minem.blogspot.com

Svar: För att jag åt för mycket igår.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pastelpinkdreams

Matspöken och monster

RSS 2.0